05:42 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنعت پتروشیمی

کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری درآمد نفتی و دو عدد از آینده صنعت پتروشیمی
نماد برتر- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری درآمد نفتی به دلیل تحریم ، پیش بینی کرد تولیدات پتروشیمی سال آینده به ۱۰۰ میلیون تن به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برسد.
رشد ۷ درصدی تولید محصولات پتروشیمی
نماد برتر- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه سال ۹۹ خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تولید در این صنعت با وجود کرونا افزایش یابد و تا پایان سال رشد ۷ درصدی را رقم بزند.
افزایش ۶ درصدی محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه و پیش بینی ۶۱ میلیون تنی
نماد برتر- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶ درصدی تولیدات در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: انتظار می رود تا پایان سال به ۶۱ میلیون تن برسد.
زمان افزایش سرمایه ۱۰۵ درصدی از تجدید ارزیابی + مجمع یک بانک و دو شرکت
نماد برتر- بانک ایران زمین به همراه سه شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را برای افزایش سرمایه، اصلاح اساسنامه، انتخاب اعضا و حسابرس اعلام کردند.
مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.
دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس بازنگری و ابلاغ شد
نماد برتر- دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس یعنی صنعت پتروشیمی با چند هدف و ۷ محور اصلی بازنگری و ابلاغ شد .
تکرار مخالفت میرسلیم با پذیرش FATF در مجمع تشخیص مصلحت
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکرار مخالفت با پذیرش FATF گفت: دولت برای مواجهه با تحریم‌ها تدبیری اتخاذ نکرده و مسائل مختلف را به قبول این موضوع ربط می‌دهد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
سال طلایی بزرگترین صنعت بورس و طرح جامع کنترل قیمت خودرو
نماد برتر- سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه واگذاری ۴۳.۵ هزار میلیارد تومان سهام به سه بانک بورسی و طرح جامع کنترل قیمت خودرو، گفت: سال طلایی صنعت پتروشیمی با بهره برداری از ۱۷ طرح رقم می خورد.
برنامه مادر شرکتهای پتروشیمی برای توسعه هوشمند و افزایش ظرفیت پروپیلن
نماد برتر- معاون وزیر نفت با اشاره به برنامه توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی از تدوین ۳۰ طرح راهبردی در قالب گام چهارم توسعه و افزایش ظرفیت ۴.۵ میلیون تنی تولید پروپیلن تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
آمارهای مثبت از بزرگترین صنعت بورس/ پیش فروش ۳ ماهه و افزایش عرضه ها
نماد برتر- دبیر کل انجمن پتروشیمی با اعلام چند آمار مثبت از بزرگترین صنعت بورس از پیش فروش سه ماهه و افزایش عرضه ها در بورس کالا و فروش ۱۱۰ میلیارد دلاری طی ۷ سال اخیر خبر داد.
پتروشیمی امیرکبیر آثار قرارداد جدید و ١٠ ساله دریافت خوراک را اعلام کرد
نماد برتر- پتروشیمی امیرکبیر با اعلام اینکه ۸۵ -۷۰ درصد قیمت تمام شده محصولات مربوط به خوراک است ،قراداد جدید۱۰ ساله خرید خوراک اتان از پالایشگاه گاز بیدبلند را دستاوردی بزرگ دانست و توضیح داد .
برنامه ایران برای تولید ۶.۵ میلیون بشکه‌ نفت و استفاده از پالایشگاه‌ها
نماد برتر- وزیر نفت از برنامه ۵. ۶ میلیون بشکه‌ای تولید نفت تا سال ۱۴۲۰ با هدف توسعه صنعت پتروشیمی، بهره‌گیری بهینه از پالایشگاه‌ها و...خبر داد.
معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، سهم تازه وارد، دو سرمایه گذاری + ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۶۹۹ واحدی شاخص ، بانک پرحاشیه، سهم تازه وارد، دو شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
پیشنهاد مجلس برای تنفس خوراک به شرکت های پتروشیمی تولیدکننده پروپیلن
نماد برتر- مجلس پیشنهاد اعطای تنفس خوراک به پتروشیمی های زنجیره پروپیلن را به دلیل توسعه نامتوزان صنعت و کمبود مواد اولیه موردنیاز صنایع پایین‌دستی را در دستور کار قرار داد.